(098) 333-37-97
(050) 619-49-34
0
0

Ваш кошик порожній :(

Panasonic KX-NSX 2000/1000 – це сервер уніфікованої комунікації, де процеси телефонної системи проходять через платформу та мають ширший діапазон можливостей, таких як висока якість зв'язку та безперебійна підтримка великої кількості одночасних підключень, а також безвідмовність роботи за принципом 1+1, коли резервний пристрій системи, що автоматично підключається при тимчасовому розриві з'єднання.

KX-NSX2000

  • До 960 зовнішніх ліній
  • До 2000 внутрішніх ліній
  • До 960 зовнішніх IP-ліній (за протоколом SIP)
  • До 256 зовнішніх IP-ліній (за протоколом H.323)
  • До 2000 SIP/IP-телефонів
  • До 2000 мобільних абонентів
  • Android iOS App
  • Резервування
  • Автономна робота
  • Call-центр
  • KMS

У сучасному динамічному світі оперативний зв'язок є неодмінною умовою процвітання будь-якого бізнесу. Створення гнучкої системи телекомунікацій необхідне ефективного ведення справ, вирішення повсякденних питань із клієнтами та колегами. Мета сучасних систем комунікацій полягає не тільки в якісній та надійній передачі інформації, а й у скороченні витрат на зв'язок та обслуговування системи. Вік розвитку IP-технологій дозволив будувати системи для вільного спілкування та вирішення всіх питань, де б людина не знаходилася – в офісі, вдома, у відрядженні. UC-платформи KX-NSX мають усі переваги новітніх технологій для вільної та комфортної побудови ділового спілкування.

Що таке KX-NSX?

  • Велика ємність системи та масштабованість
  • Висока надійність за рахунок резервування системи у реальному часі (гаряче резервування)
  • Передові технології в галузі зв'язку
  • Гнучкість рішень для врахування всіх аспектів завдання клієнта
  • Нова користувальницька концепція
  • Збереження інвестицій під час впровадження системи
  • Організація ефективної роботи співробітників із будь-якої точки світу
  • Вбудований кол-центр
  • Уніфіковані комунікації
  • Оптимальне поєднання «ціна-якість-функціональність»
  • Якість, гарантована лідером ринку
  • Розширена 5-річна гарантія

Збереження інвестицій під час впровадження

Завдяки конкурентоспроможній ціні UC-платформ KX-NSX у своєму класі терміни окупності проектів з її впровадження мінімальні, в тому числі завдяки можливості розгорнути систему на базі IP-інфраструктури, що вже є в компанії. Можливість підключити IP-АТС Panasonic KX-NS, KX-TDE/TDA600/620 або KX-TDA100D як додаткові блоки розширення (шлюзи), наприклад, вже встановлені в компанії, при впровадженні KX-NSX дозволить використовувати практично все раніше встановлене обладнання, включаючи термінали.

Гнучкість

За потреби ємність або функціонал UC-платформ KX-NSX можна розширити простим додаванням ключів активації, дозволяючи створити максимально гнучку телефонну систему під поточні та майбутні завдання компанії.

Зручність роботи з провайдерами без додаткового обладнання

UC-платформи KX-NSX підтримують до 8 NAT (Network Address Translation) одночасно для голосових з'єднань. При роботі з різними провайдерами (основним і резервними) KX-NSX може сама формувати пакети з потрібними IP-адресами повернення даних, залежно від того, через який провайдер в даний момент збирається встановлюватися з'єднання, при цьому оператор зв'язку може бути як один, так і кілька. Це дозволяє не використовувати додаткове обладнання для з'єднань із провайдерами зв'язку.

Резервування у реальному часі

UC-платформи KX-NSX мають високу надійність за рахунок резервування системи в реальному часі. При тимчасовому розриві з'єднання з основним блоком (робочим блоком), система автоматично перемикається на резервний блок, забезпечуючи безперебійний зв'язок у вашому офісі. Зареєстровані дані системи синхронізуються між основним та резервним блоком. У такому режимі система може працювати до 30 днів.

UC-платформи KX-NSX

Спрощений ізольований режим роботи Кожен елемент мережної структури на базі UC-платформи KX-NSX у разі тимчасових розривів з'єднання всередині системи працюватиме на кожній ділянці автономно. Таким чином філії Вашої компанії не залишаться без зв'язку.

Безпека віддаленого обслуговування

Авторизований фахівець може віддалено здійснювати обслуговування UC-платформ KX-NSX через сервіс Panasonic. Хмарний сервіс Panasonic дозволяє організувати захищений та надійний доступ спеціаліста з будь-якої точки світу, у будь-який час для швидкого відновлення системи. Технічне обслуговування системи, таким чином, стає одночасно гнучким, надійним та ефективним.

Вбудований Кол-центр

Колл-центр вирішує багато важливих завдань сучасного бізнесу. Незалежно від величини вашої компанії, своєчасна обробка вхідних викликів – запорука успішного бізнесу. Створення кол-центру дозволяє розподіляти дзвінки клієнтів по департаментах, організовувати роботу відділів продажу та операторів служб підтримки. Автоматизація основних операцій у роботі відділів значно підвищує якість обслуговування та скорочує час очікування, що позитивно впливає на лояльність клієнтів. Нові UC-платформи мають вбудовані функції колл-центру, такі як:

? моніторинг роботи у режимі реального часу;

? запис розмов;

? автоматична система інформування абонента про позицію у черзі та час очікування відповіді;

? створення звітів.

UC Pro від Panasonic