Panasonic KX-NSX 2000/1000 – це сервер уніфікованої комунікації, де процеси телефонної системи проходять через платформу та мають ширший діапазон можливостей, таких як висока якість зв'язку та безперебійна підтримка великої кількості одночасних підключень, а також безвідмовність роботи за принципом 1+1, коли резервний пристрій системи, що автоматично підключається при тимчасовому розриві з'єднання.
- До 960 зовнішніх ліній
- До 2000 внутрішніх ліній
- До 960 зовнішніх IP-ліній (за протоколом SIP)
- До 256 зовнішніх IP-ліній (за протоколом H.323)
- До 2000 SIP/IP-телефонів
- До 2000 мобільних абонентів
- Android iOS App
- Резервування
- Автономна робота
- Call-центр
- KMS
У сучасному динамічному світі оперативний зв'язок є неодмінною умовою процвітання будь-якого бізнесу. Створення гнучкої системи телекомунікацій необхідне ефективного ведення справ, вирішення повсякденних питань із клієнтами та колегами. Мета сучасних систем комунікацій полягає не тільки в якісній та надійній передачі інформації, а й у скороченні витрат на зв'язок та обслуговування системи. Вік розвитку IP-технологій дозволив будувати системи для вільного спілкування та вирішення всіх питань, де б людина не знаходилася – в офісі, вдома, у відрядженні. UC-платформи KX-NSX мають усі переваги новітніх технологій для вільної та комфортної побудови ділового спілкування.
Що таке KX-NSX?
- Велика ємність системи та масштабованість
- Висока надійність за рахунок резервування системи у реальному часі (гаряче резервування)
- Передові технології в галузі зв'язку
- Гнучкість рішень для врахування всіх аспектів завдання клієнта
- Нова користувальницька концепція
- Збереження інвестицій під час впровадження системи
- Організація ефективної роботи співробітників із будь-якої точки світу
- Вбудований кол-центр
- Уніфіковані комунікації
- Оптимальне поєднання «ціна-якість-функціональність»
- Якість, гарантована лідером ринку
- Розширена 5-річна гарантія
Збереження інвестицій під час впровадження
Завдяки конкурентоспроможній ціні UC-платформ KX-NSX у своєму класі терміни окупності проектів з її впровадження мінімальні, в тому числі завдяки можливості розгорнути систему на базі IP-інфраструктури, що вже є в компанії. Можливість підключити IP-АТС Panasonic KX-NS, KX-TDE/TDA600/620 або KX-TDA100D як додаткові блоки розширення (шлюзи), наприклад, вже встановлені в компанії, при впровадженні KX-NSX дозволить використовувати практично все раніше встановлене обладнання, включаючи термінали.
Гнучкість
За потреби ємність або функціонал UC-платформ KX-NSX можна розширити простим додаванням ключів активації, дозволяючи створити максимально гнучку телефонну систему під поточні та майбутні завдання компанії.
Зручність роботи з провайдерами без додаткового обладнання
UC-платформи KX-NSX підтримують до 8 NAT (Network Address Translation) одночасно для голосових з'єднань. При роботі з різними провайдерами (основним і резервними) KX-NSX може сама формувати пакети з потрібними IP-адресами повернення даних, залежно від того, через який провайдер в даний момент збирається встановлюватися з'єднання, при цьому оператор зв'язку може бути як один, так і кілька. Це дозволяє не використовувати додаткове обладнання для з'єднань із провайдерами зв'язку.
Резервування у реальному часі
UC-платформи KX-NSX мають високу надійність за рахунок резервування системи в реальному часі. При тимчасовому розриві з'єднання з основним блоком (робочим блоком), система автоматично перемикається на резервний блок, забезпечуючи безперебійний зв'язок у вашому офісі. Зареєстровані дані системи синхронізуються між основним та резервним блоком. У такому режимі система може працювати до 30 днів.
Спрощений ізольований режим роботи Кожен елемент мережної структури на базі UC-платформи KX-NSX у разі тимчасових розривів з'єднання всередині системи працюватиме на кожній ділянці автономно. Таким чином філії Вашої компанії не залишаться без зв'язку.
Безпека віддаленого обслуговування
Авторизований фахівець може віддалено здійснювати обслуговування UC-платформ KX-NSX через сервіс Panasonic. Хмарний сервіс Panasonic дозволяє організувати захищений та надійний доступ спеціаліста з будь-якої точки світу, у будь-який час для швидкого відновлення системи. Технічне обслуговування системи, таким чином, стає одночасно гнучким, надійним та ефективним.
Вбудований Кол-центр
Колл-центр вирішує багато важливих завдань сучасного бізнесу. Незалежно від величини вашої компанії, своєчасна обробка вхідних викликів – запорука успішного бізнесу. Створення кол-центру дозволяє розподіляти дзвінки клієнтів по департаментах, організовувати роботу відділів продажу та операторів служб підтримки. Автоматизація основних операцій у роботі відділів значно підвищує якість обслуговування та скорочує час очікування, що позитивно впливає на лояльність клієнтів. Нові UC-платформи мають вбудовані функції колл-центру, такі як:
? моніторинг роботи у режимі реального часу;
? запис розмов;
? автоматична система інформування абонента про позицію у черзі та час очікування відповіді;
? створення звітів.