Офісні міні-АТС
Міні АТС. Продаж та встановлення міні-АТС
Що таке міні-АТС?
На сучасному етапі розвитку технологій вже не є новиною наявність пристроїв та високотехнологічної апаратури в офісах компаній, що спрощує роботу та позитивно позначається на якості досягнутого результату діяльності компанії.
Розглянемо ситуацію. Є офіс компанії, де налаштовані 5 міських ліній, а кількість співробітників близько 20 (директор, бухгалтер, секретар, менеджери тощо) і кожен із них має власний кабінет чи робоче місце. Цілком зрозуміло, що всім співробітникам поставити по п'ять телефонних апаратів неможливо. Як часто трапляється, що підняли трубку в одному кабінеті, а співробітник, якому дзвонять, знаходиться в іншому, то кричати через весь офіс "Олексій! Візьми трубку!" не дуже зручно і не зовсім нормально, погодьтеся.
У нашому електронному магазині Ви зможете отримати інформативну консультацію та придбати офісну міні-АТС (Автоматичну Телефонну Станцію).
На сучасному етапі розвитку технічного прогресу, який став незворотним явищем нашого часу, створено пристрій для комутування невеликої кількості телефонних ліній для створення комфортних умов роботи в організації - це означає, що групи осіб співробітників компанії користуються необхідною для роботи кількістю телефонних ліній. Розвиток технологій не припиняється, і вже зараз все прагне зменшення обсягу міських АТС. Так, на прикладі офісу, який ми розглядали вище, всі п'ять ліній підключаються до спеціального процесора (міні-АТС), який розбиває об'єм на 20 телефонних ліній для того, щоб зробити доступним з'єднання міської лінії з кожною з 20 офісних, що працюють під міні-АТС . Крім цього між 20-ма створеними лініями налагоджено повний внутрішній зв'язок, оскільки вони знаходяться в одній системі.
Звичайно, кожна з 20-ти ліній має свій номер у внутрішній мережі, а процес з'єднань здійснюється таким чином, що можна зв'язатися будь-якою внутрішньою лінією та з міською лінією, наприклад, сусіднього будинку, офісу, району і так далі. Для цього на внутрішній лінії необхідно набирати певну цифру, яка буде для міні-АТС командою для перемикання з внутрішньої мережі на міську. Як тільки користувач набрав потрібну цифру, АТС здійснює з'єднання внутрішньої лінії з міською, звучить гудок з'єднання і після цього можна набирати необхідний міський номер телефону.
Розглянемо внутрішні лінії детальніше. Внутрішні номери телефонів в офісі найчастіше дво- або тризначні, це залежить від кількості номерів компанії/офісу, тобто якщо внутрішніх номерів не більше 99, то і необхідність у тризначних номерах відсутня, якщо у внутрішніх номерах три цифри, то цих природно, що номерів буде не більше 999-ти. Така кількість номерів чимала для компанії, тому що 999 співробітників офісу – це вже як невелике містечко.
Що таке міська АТС? Міська АТС це наступний, складніший рівень зв'язку. Міські АТС працюють за подібним до міні-АТС принципом. Кількість цифр у номері телефону залежить від населення міста, наприклад для Києва номери семизначні, у менших містах і селах коштують АТС меншого розміру, тому так часто зустрічаються 4-значні або 5-значні номери. У випадках, коли ви дзвоните київській телефонній лінії людині з Києва, ви просто зв'язуєтеся з абонентом по внутрішній лінії без набору додаткової цифри. Якщо ж дзвінок надходить до іншого міста, необхідно перед номером набирати відповідну цифру, наприклад, для Києва це цифра 8. Після цієї цифри абонент набирає код для виходу на АТС потрібного міста, а вже потім номер абонента. Київська станція з'єднує Вас із федеральною (умовно, більшого розміру), куди включені АТС інших міст, а для ідентифікації придумані різні номери для міських АТС – міські коди (наприклад, Київ – 044, Чернігів – 046, Львів – 0322 і так далі). При з'єднанні з міні-АТС Ви так само набираєте код необхідної станції, а потім вже номер абонента, що викликається.
Таким чином, ми постаралися розповісти Вам про звичну роботу для кожної цивілізованої людини телефонного зв'язку.
Тепер знову повернемося до нашого офісу компанії з його невеликою станцією для 20 співробітників. Завдяки технічному прогресу та безперервному розвитку пристроїв, цей винахід не тільки дав розподіл каналів зв'язку, але й наділив лінію великою кількістю корисних функцій. Давайте розглянемо деякі з них.
Уявіть собі таку ситуацію - компанії належать п'ять лінії, а дві з них прописані у рекламі цієї компанії. Щоб отримати максимальну кількість клієнтів, телефонні лінії мають бути вільними, щоб найбільша кількість потенційних клієнтів змогла додзвонитися до офісу, адже від цього повністю залежить прибуток бізнесу. У такій ситуації є сенс запровадити правило, за яким згадані в рекламі лінії не будуть зайняті дзвінками особистого характеру або будь-якими вихідними дзвінками з офісу. На процесорі встановлюється заборона на вихідні дзвінки всередині мережі і за її межі, означає, що 20 внутрішніх ліній зможуть дзвонити тільки по трьох трьом. Однак заборона, яка стосується виходу по двох лініях, не поширена на вхідні дзвінки, тобто вхідні працюють по всіх п'яти лініях.
Тепер давайте поговоримо про внутрішній зв'язок, спробуємо розібратися, що робити з усіма дзвінками, що надходять на внутрішню лінію. При вхідному дзвінку процесор автоматично з'єднує його з внутрішньою лінією на вибір або з якоюсь конкретною лінією. Це означає, що на дзвінок із міста спрацьовують три лінії, а вже процесор встановлює з'єднання з першою, що відповіла. Таким чином, будь-яку з п'яти ліній можна налаштувати так, щоб дзвінок з цієї лінії йшов на якусь конкретну лінію або лінії. Але при цьому існує можливість переведення дзвінка на іншу лінію, якщо запитують іншого співробітника фірми. При необхідності перекладу дзвінка, Ви задаєте команду міні-АТС перевести отриманий дзвінок, для цього натискається конкретна цифра або flash, після цього набирається номер потрібного співробітника і йде з'єднання. Після того, як розмова була переведена на інший апарат, Ваша лінія звільняється і з'являється можливість приймати вхідні дзвінки. Зазвичай встановлюється відповідний режим, коли всі міські лінії приходять на одну внутрішню лінію (кожна з п'яти на одну внутрішню). Поступово підійшли до розгляду системного телефону. То що це за пристрій?
Системний телефон - апарат, який за допомогою лампочок відображає стан кожної лінії (вільний/зайнятий). Лампочка горить червоним кольором, якщо лінія зайнята, і не горить взагалі - якщо лінія вільна, в момент, коли
лінію надходить дзвінок, лампочка блимає зеленим кольором. Наприклад, у ситуації, коли під час розмови по першій лінії починає блимати друга, Ви можете поставити першу лінію на утримання, а в цей час відповісти на дзвінок по другій (на лінії, що утримується в цей час грає музика). Також є можливість з'єднати абонента з будь-якою з 20 працюючих внутрішніх ліній, система працює дуже просто: Вам необхідно перевести розмову на потрібну лінію. Як ми бачимо, системний телефон дуже зручний у використанні, на екрані апарата видно всі міські лінії, і Ви можете відповісти на кожен вхідний дзвінок і з'єднати телефону з будь-якою необхідною внутрішньою лінією Вашого офісу.
У практичному використанні процес виглядає так: всі вхідні дзвінки приймаються на системний телефон, а секретар перенаправляє дзвінки потрібними лініями. Секретар (співробітник) відповідає на вхідні дзвінки з міської лінії та переводить на необхідні внутрішні лінії. Таким чином, працює система централізованого прийому всіх вхідних дзвінків із наступним перерозподілом на внутрішні лінії офісу.
А тепер розглянемо інші корисні функції міні-станцій АТС. Якщо працівник відсутній на робочому місці, міні-АТС може переадресовувати дзвінок, тобто після закінчення 3 дзвінків, він перенаправляється на іншу лінію. Але це далеко не всі можливості функції переадресації дзвінків АТС. Наприклад, можна поставити таку функцію: на лінію надходить дзвінок, станція на автоматі набирає заданий Вами раніше номер телефону (навіть номер абонента з іншої держави) і з'єднує дзвінок з набраним станцією абонентом (міська переадресація). Є можливість встановлення групового пошуку, це означає, що коли потрібна внутрішня лінія зайнята або залишилася без відповіді, станція сама перенаправить дзвінок на іншу лінію і так до того моменту, поки на вхідний дзвінок не дадуть відповіді. Таким чином, можна зробити висновок, що міні-АТС є унікальною, оскільки містить багато корисних можливостей, які ми розглянемо далі.
Функція автоматичного секретаря.
Більшість міні-АТС містить можливість підключення і прямого доступу до системи DISA («автоматичний секретар»). Ця система має такі можливості: під час вхідного дзвінка міні-станція приймає його автоматично і програє інформацію, яку Ви записували раніше, наприклад: «Для зв'язку з відділом роздрібної торгівлі наберіть 110, для зв'язку з відділом бухгалтерії наберіть 112, якщо Вас цікавить інша інформація, залишайтеся на лінії і вам відповість співробітник» і таке інше. Після цього АТС чекає на дії абонента, який зателефонував на номер Вашої лінії, здійснює з'єднання з секретарем або ж перенаправляє дзвінок на раніше встановлений Вами якийсь міський номер телефону.
Функція дозволу чи заборони тих чи інших прав доступу здійснюється таким чином: наприклад, вихід на міжміські або міжнародні лінії – в міні-станцію записують цифри, при наборі яких скидається лінія, і набрати цей номер телефону неможливо. Є можливість заборони дзвінків на номери, які йдуть на міжмісто (набір цифри 8), але можна встановити дозвіл на номери безкоштовного типу. Наприклад, АТС пропускає дзвінки на мобільні номери, які є безкоштовними для того, хто телефонує, але якщо в коді є заборонені цифри, станція не здійснюватиме з'єднання з абонентом.
Також можна встановити функцію, яка дає право прямого доступу до розмови до певного абонента або групи абонентів. У випадку, якщо внутрішня лінія має з'єднання з міською, інші абоненти не можуть брати участь у розмові. Також функції блокування вхідних дзвінків, відключення розмови, наприклад, функція «виконується нарада» або «не турбувати», а також багато інших функцій схожого характеру.
Тепер знову повертаємося до пульсового або тонового режиму набору міні-АТС . Існує два види режимів набору.
Пульсовий – це набір звичайного короткого замикання лінії, яке відбувається необхідну кількість разів, тобто для набору 1 – лінія замикається один раз, для 2 – два рази, для 3 – замикання відбувається три рази тощо. Цей набір номера вкрай незручний та непрактичний, а застосовується на АТС у містах країн третього світу, в Азії та Україні. Тоновий набір – це набір, який здійснюється за допомогою відправки на лінію звукових сигналів у різних тонах, а саме для кожної цифри є певний тон.
Переваги міні-АТС
- Міні-АТС суттєво підвищують ефективність уже існуючих міських ліній, яких постійно не вистачає, а через високу вартість придбання нових гальмується. Співробітники офісу компанії можуть вести переговори з будь-яким зі своїх колег із засобів внутрішнього зв'язку з будь-якої точки: чи то в кінці довгого коридору, чи в іншій будівлі, чи навіть в іншій частині міста. Крім того міні-станція зручна для клієнтів, дзвінки яких можна легко перенаправити потрібному фахівцеві компанії, за потребою, а не просити телефонувати за іншим номером телефону.
- Ви матимете можливість обходитися без допомоги паралельних апаратів. Вам не потрібно чекати, коли колега закінчить телефонну розмову, а також виключено, що Ваша розмова може бути підслухана.
- При необхідності консультації від вашого колеги, розмову із зовнішнім абонентом можна утримати на лінії і в цей час проконсультуватися так, щоб він не чув вашої розмови. А за бажанням можна зробити консультацію з групою колег – встановити багатосторонню конференцію.
- Функція факсимільних повідомлень стає набагато простішою, ніж раніше. Якщо під час розмови виникає потреба у прийомі факсу, можна просто встановити факс-апарат на одну з внутрішніх ліній та перемикати співрозмовника на неї. Таку ж процедуру можна легко здійснити навіть при додзвоненні абонента на цю лінію.
- Встановивши інтегровану мікростільникову систему DECT в АТС, можна додзвонюватися до будь-якого співробітника офісу, незважаючи на місцезнаходження (віддаленість офісу, кабінет), це дозволяє економніше витрачати кошти, які витрачаються компанією на мобільний зв'язок.
- Є можливість розміщувати внутрішню або зовнішню оповіщення, яка дозволяє Вам донести необхідну інформацію до співробітників фірми максимально швидко. Таке оповіщення може бути також використане в аварійних та тривожних ситуаціях.
- За допомогою міні-АТС Ви можете вести контроль за міжміськими розмовами співробітників та вводити обмеження на набори міжміських та міжнародних номерів для співробітників, діяльність яких ніяк не пов'язана з доступом до міжнародного або міжміського зв'язку.
- При користуванні цифровими лініями зв'язку (ISDN) або послугою Caller ID АТС, можна здійснити направлення номера абонента, що викликає, на екран системного апарату. Крім цього, цей номер зберігатиметься в журналі вхідних дзвінків абонента, який відповів на дзвінок.
- Вивчивши статтю "Огляд функціональних можливостей АТС", ви зможете використовувати всі можливі функції АТС.
Як вибрати міні-АТС
- До вибору міні-АТС потрібно поставитися вкрай серйозно, тому що це покупка щонайменше на кілька років, тому Вам слід детально вивчити всілякі моделі та варіанти станцій.
- Головний параметр вибору міні-АТС – місткість ліній. З цього випливає, що з самого початку потрібно визначитися з кількістю співробітників, яким будуть необхідні в роботі зовнішні та внутрішні лінії. Як правило, не слід встановлювати міні-АТС з об'ємом, який межує з необхідною кількістю зовнішніх і внутрішніх ліній. Це може призвести до розширення міні-АТС, що веде до додаткових непотрібних витрат.
- Для комфортної роботи міні-АТС вам знадобиться системний апарат. Цей пристрій максимально спрощує та робить ефективнішою роботу керівника або його секретаря. А щоб збільшити ефективність роботи всього офісу, є сенс купувати такі апарати кожному співробітнику компанії, звичайно, якщо дозволяє видатковий бюджет.
- Встановлюючи міні-АТС, є сенс вивчити посібник із користування станцією. Крім основних функцій, таких як прийом вхідних дзвінків, здійснення вихідного зв'язку, перемикання на інших внутрішніх абонентів, заборона на міжміські та міжнародні дзвінки, оповіщення, перехоплення дзвінків, є багато додаткових корисних функцій. Набір таких функцій, як конференц-зв'язок, обробка дзвінків у центрі, оповіщення, голосова пошта, робота мікростільникової системи DECT та інших, безпосередньо залежить від моделі міні-АТС та її вартості.
- Узгодити комплектацію міні-АТС та отримати остаточну консультацію у виборі моделі потрібно у фахівців.
- Встановлення обладнання потрібно доручити фахівцям. Це дасть Вам гарантію безперебійної роботи апаратури та забезпечить використання всіх можливостей міні-АТС. Тому обов'язковий пункт – вибираючи постачальника необхідного обладнання, проконсультуйтеся, чи мають сертифікат виробника.
- Основну увагу слід звернути на гарантійний талон. Гарантія стане запорукою ремонту в сервісних центрах, де проводять ремонт і необхідну діагностику обладнання на певній території. Що відбуватиметься в офісі, поки АТС перебуває на ремонті? Щоб у Вашому офісі не було дискомфорту щодо відсутності зв'язку, наша компанія забезпечує своїх клієнтів тимчасові міні-АТС. З нами Ваш офіс завжди залишатиметься на зв'язку і діяльність продовжуватиме приносити прибуток.
Придбати міні-АТС (Автоматична Телефонна Станція) Ви маєте змогу в нашому електронному магазині .